30 januari, 2010

Ke?

Vasaru?

Nej just de INGENTING!

ensam mitt i natten.. med mockasiner på..

Nånna Tossi? jao

Tossi, glossi, bossi, boss, chef, arbete, lekia... UUUSCH!

tur att jag slipper det än så länge C :

Man kan aldrig riktigt veta när dom ringer.

...ringer, telefon, prata, fråga.... faaan måste ringa ljungsätra och fråga om vikariepoolen (stavning?)


stavning, lekioner, skolan.... åååååååh rasterna :') saknar skolans raster och cafeterian..


om ni undrar vad det är jag skriver så är det de första jag kommer att tänka på när jag får upp första ordet i huvudet.. antingen kan det leda till ngt roligt elr så kan det med mkt otur leda till ngt mkt dum tanke.. det är nog bara annäääälii som fastår.. roooiiight? :D


VIT.. lukten vit, kallt, snö, brrrr, fryser, mockasiner, indianer... VILL VA!! :D


jag har alltid velat vara en indian.. asså typ lååååååååååååååååååååååååååååååååååångt tillbaka i tiden. En sån som bodde i skogen, sprang runt i läderkläder med band och fjädrar i huvudet :)


åååhm jag vill träffa den där gumman i USA tror hon heter Silvia elr Sylvia nånting.. hon är synsk.. vill veta vilka liv jag har levt innan detta livet.. JAAAA jag tror på sånt. Ett liv före detta livet.. och jag tror även på ett liv efter döden.. samt att jag tror på att det finns andar och spöken som lever loppan i våra hus, jag är inte det minsta kritisk när det gäller sånt..


mjaja.. jag ska nana nu


Nånna

3 kommentarer:

  1. jaaa det ska jag göra. de kan han ha i backspegeln i sin bil sen om 17½ år. :P
    hiihih.. ja de är så små :D jag tycker detta är skitstort, sina första skor liksom. snart kan han ju för fasen gå själv. lääääskigt som fasen! o sen kan han prata, rita, läsa, skriva, räkna, springa, berätta saker.... oh helvete, hur ska jag hinna med allt detta. :P

    SvaraRadera
  2. ja visst är det KUL att inreda! :D (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah kolla på svt b nu de är en skiiiitsööööt firaff dä!!)

    ååååh ska bli så kuuuul. following my dream på ett liiite bekvämare sätt. ville ju bli de som gymnasieval också, men det innebar massa år i skola. MASSA fler än jag hade tid med, jag ville ju fö fan ha barn vid 19. :D
    seeenast!
    pöss

    SvaraRadera
  3. jao jag vet. haha.. :P
    pöss donk

    SvaraRadera