20 januari, 2010

hår och helvete

jag köpte en ny filt idag :D
en filt med armar :D hatar när man måste dra ut armarna i den kalla luften för att ta ngt som ligger för långt bort ^^

Nu fryser jag *drar åt mig filten* *FLIIIIIIN*
ahhaah kom på att den är nästen som en morgonrock.... fast myysigare:)

jaha.. ehm....öööööh....hmmmm... jag ska ha ett sånt här.... ööööh.... ett sånt här.. kaffe... kafferabattkort...öööööööh xD trög reklam ._.

just nu gör jag inte så mkt.. tittar lite på tv.. missade precis ett bra program :( "skenet kan bedra"
jaja... hittar väl ngt annat på tv snart..

Idag har jag jobbat som vikarie på Klövervägensförskola avd. Rödluvan :D där gick jag när jag var liiiiiiiiiiten ^^ ahha kerstin som jobbar där fortfarande blev jätteglad och skröt verkligen om att jag var där och hur kul det var ^^ jag gillar henne :)
träffade min kusin med.. hon går oxå på den avdelningen. Ida :)

träffade angelica med som jag gick med i samma klass på sunnerbo. Vi pratade en stund :P flinade åt ungarna och tjabbade lite till.. Hon var på en annan avdelning.

Var och klippte mig idag hos en som utbildar sig till frisör.. hon tog 100 spänn för att klippa mig lika kasst som en treåring.. t.o.m jag hade gjort det bättre.. aja... jag bokar en tid på lap & c.o... MKT bättre... fan.. slösa 100kr på ngt som jag hade kunnat göra bättre själv.. aja det var ju ändå pappa som betalade ^^ Pappa betalar :D

några förslag på frisyrer?

annars så blir det bara toppning.

aja orkar inte skriva mer

Nånna.

3 kommentarer:

  1. hur blev det då? PICS!!
    HAHHAHAA skrattade högt åt reklamen därra. haha. men vad ÄER de på teve ikväll då? nä, jag vill inte veta, ska ju rensa köket..^^

    LASSE kommer bli så suuur om jag stökar massa därinne. så jag får va tyst som en krita. pöss

    SvaraRadera
  2. ok då, du får en länk då. :P

    SvaraRadera
  3. du har fått ett award av mig! pöss

    SvaraRadera