14 januari, 2010

Spontanitet var det ja

Jag om någon fullkomligt hatar ordet spontanitet, speciellt när man för ihop lite ord t.ex "var lite spontan" då får man reaktionen "JAHA?!?! är jag om någon INTE spontan?" som drog iväg till växjö på en måndag och kom knappt hem igen på kvällen? utan att planera ngn minsta detalj? jag som bara pang pooff fick för mig att heeey vi drar och köper skor och tungpiercing.. hur vi tar oss dit och hem? ingen aning.. elr den gången jag drog iväg till halmstad.. 6 pers i en volvo? för att köpa tuggummi?

be mig aldrig att vara spontan.. för ni lär ju få tillbaks det med samma mynt

OH kom på en till.. då jag den gången fick för mig att jag skulle ha katt? och åkte iväg 15 min senare och fick mig en liten söting som jag pooff döpte till Tösen :)

Men lite reality behöver jag oxå.. lite planering och så.. men bara för att jag vill planera lite i mitt liv så betyder inte det att jag inte är spontan.. icke sa nicke..

Färgen Grå går igenom mitt huvud gång på gång.. mkt märkligt..

nej nu vill jag äntä skriva mer

ciao!

2 kommentarer:

  1. grå är desamma som o-spontan, minsann. vem äre som sagt att du inte äör de eller varrå? blir ju förvirrad härborta. pöös! donk

    SvaraRadera
  2. göttans! :D ja nu har du ju körkort med, så du har ju alla förutsättinngar. :D förutom jobb då kanske, vore bra... men det löser sig alltid på ett eller annat sätt. pöss! donken donkens.blogg.se

    SvaraRadera