03 januari, 2010

2tusen10 Nånna skriver :D

jahopp... nytt år nya drömmar. Elr vad säger ni?
Jag hoppas på ett SÅ jävla mkt bättre år.
Sitter just nu och snackelisnackar med bästaste annäääliii ^^
Hon säger att hon är trött på att bara läsa mitt senaste inläägg "duduuuuung.. är det verkligen ingen som vill ha körsbär i likör??" hahhahaha xD Kan förstå henne.. har itne haft en tanke på att skriva i min blogg :P

Men nu har jag faktiskt lite nytt att komma med :D
Nyheter ifrån JonnaLand... jag ska börja måla :D igen ^^
fast denna gången ska jag använda målarfärger elr mja,, typ acrylfärger :P har bästäääääällt från panduuuuuro ! :D Så det kommer väl upp lite tavlor här med.. men inget slår annääliiis tavler :) som är såååå suuuusiga ^^

mjo mjo... har ju körkort med.., tog jag den 22 december så man harju hunnit glida runt på stan :P en riktig frihet att kunna köra iväg själv... utan den gamle farsgubben skrikandes vid sidan om en.. fast han skriker fastän att jag har körkort nu... (skrika som i att skälla) idag försökte han bestämma vart jag skulle parkera någonstans.. arg som ett bi bidde jag... man ska inte försöka bestämma när jag kör.. då slutar det oftast med en fot i röven ut genom bildörrn... men det vågar jag itne med pappa... men med andra vågar jag det så de så...


ÅÅÅÅÅÅH jag vill till ULLARED!!! ska fråga annäääliii riiiiiiiiktigt snällt så kanske hon vill :)))


nej nu vill jag itne skriva mer :P


CIAO!

1 kommentar:

  1. från: DONKEN hahahaha.. :P ja det är ju hans bil, kanske därför du inte riktigt kan kicka ut han? när får du din spruttsprutt? kan nästan slå vad om att du får en av årsmodell 95 eller nyare. haha.. :P min var minsann 26 år gammal. :P
    najsigt, de tavlorna vill jag se, du målar ju också jävligt bra :D pöss på dig. och nu är de prel-bokat, 30 januari. pöööössssss....!! Annelie http://donkens.blogg.se

    SvaraRadera