15 december, 2009

*duuuuuudung* "Är det verkligen ingen som vill ha körsbär i likör?"

No emotions.
Closed.
Empty.
Tom.
Nada.

några av orden på min känsla just nu.
No schmetterlings anymore..
No more real smiles..

ingen tid, ingen ork och inga jävla känslor, men det är ju vad folk vill att jag ska vara, som en jävla robot som bara arbetar på, aldrig ska klaga, aldrig yttra sig och aldrig uttrycka sin känslor.

Nöjda nu då? Jag är en vandrande robot med känslor instängda i min sten, en sten som får den mest känslolösa personen att falla i gråt.
Grattis folket! Ni har skapat .J.O.N.N.A. år 2009:s första riktiga robot, med mänskligt utseende.

Med mitt falska leende, mitt falska skratt och min falska positivitet lyckas jag lura varenda dåre.

I R Robot!

C U L8R

4 kommentarer:

  1. Av Anneliedonken: uuughh! näh, ge mig tillbaka människan inside. Vill inte ha nån jävvla råbbåt, jag vill ha människan N.Å.N.N.A. Basåduveeeeeet. Se framåt, uppåt, utåt. *outside da boxxxxx* En del i livet avklarad, sådär, över till nästa. Jobba på, och kom hem lycklig. Icke falskt, äkta. ghuh! och tamigfan du ska äta choklad. Nästa gång klarar du körningen galant btw. Tänkt bara på det du gjorde "fel" sist, och gör inte så denna gången. Stor chans att du slipper göra samma saker, dessutom. :P ha det GÖTT på dig. och ät choklad. pössa! Donken

    SvaraRadera
  2. hur är det med dig idag? pössa donk

    SvaraRadera
  3. grattis grattis graaaatttiiiiissss till körkortet vännen min! :D pössa DONKEN

    SvaraRadera
  4. hur firade du nyår? nåra löften? pössaa... donk

    SvaraRadera