13 januari, 2010

nahenahamjo men såattä... det har inte hänt så mkt idag..
dagens höjdpunkt var när jag skrämde 2 st 10 åringar... xD
dom stod utanför vårt hus och fifflade.. så tänkte jag först tänk om dom smygröker.. men tanken försvann rätt snabbt nnär dom stod böjda frammåt men tanken dök upp igen när dom vände sig mot huset med en cigg i munnen.. och jag bara gapade.. rusade upp och ställde mig vid fönstret..
Och jag mitt dumhuvud stötte i lampan som vi har.. och det klingade till riktigt bra så grabbarna hörde det och började glo på mig.. så pekade jag på dom lixom "släng den där!" då skrek ena ungen ngt mkt fult som jag itne tar upp här :P så jag rusade till dörren och slet upp den.. då sprang dom och jag skrek efter dom "släng den där pojkar, ni är alldeles för små för sånt" ahahha då skrek dom tillbaka "håll käften" hahaha jag garvade lite för mig själv och skrek en gång till "Vf springer ni? är ni rädda? " xD det ssvarade dom itne på :P så jag gick in igen :D

Det var typ dagens höjdpunkt xD

jaja.. nu ska jag duscha

ciao!

4 kommentarer:

  1. hahhaha stackars pojkar...! usha. de får väl göra sånt när de blitt 18. näh, helst inte då heller. äckli. pöss! donken

    SvaraRadera
  2. åhååå, nånnis skriver med länk! :D gillar vi. :) jaaa fast liiite synd är det om dem. både att de hamnat på HELT jävla fel väg i livbet, o till råga på allt blir de ivägschasade av en galen ormblondin. lite läskigt, tyckeru inte? ;) pöss! donk

    SvaraRadera
  3. testar detta... http:/donkens.blogg.se
    om det blir en länk när jag skriver't.

    SvaraRadera
  4. näää, såg att länken inte funkade, humm. suuurt. men men, du får klicka på bdb iställe, tror jag. haha, ja fast de kanske inte kan läsa, små dumma 10åriga pojkar? ;) pöss donk

    SvaraRadera