16 januari, 2010

sladdjävel

nu mina kära damer och fjantar så kommer ni skratta gott åt min förlust (skadeglädje med andra ord) Igårkväll när jag satt och pratade med några på msn så slutade min dator att ladda batteriet.. jag vred och vände på sladden och DÅ fick jag se ett liiitet liiiitet jävla hål :@ meeeeen ni vet ju så väl att jonna är nyfiken av sig :D så jag tryckte ihop sladden och POFF sa det och knallade till lite så där smått lagom.. en och en annan blixt fick den fram när den fräste på mig. IAF jonna fick en stöt.. blev sur och drog ut sladden..

Sen skällde hon lite smått på nisse att det var hans fel och sen bad jag honom snällt att leta upp en sladd åt mig.. Han hittade TVÅ en orginal och en mja.. ni kan ju räkna ut själva.. INTE orgianl..
Orginalet kostade 799!!!!!!!! och "piraten" kostade 299 :) jonna kom på att pirat är skit och för att vara på den säkra sidan så tar man ju orginalet.. men då tjabbade nisse ifrån och sa du får ju 3 st pirat istället för en orginal... men så tjabbade jag tillbaks och så att piratkopior är skit och skräp (samma sak? jag vet ._.) iaf.. så ffrågade jag stefan vilken jag skulle ta.. han sa orginal för pirat är skit och skräp, HA-HAAA! vad var det jag sa!!!!

Sen efter mkt om och men så fick jonna såklart beslutsångest ._. HATAR DET!!
Så det slutade med att jag köpte en pirat... ._. ( <----------- jag gillar den ^^)

när batteriet var på 8% och jonna hade lyckats få 3 stötar av sladdjäveln så bestämde hon sig för att ställa den på golvet... och WÅLLLLLAAA!!! den fungerade -.-' (fick en stöt till)

efter den stöten så bestämde sig nog sladdjäveln att det är nog dags att sluta jävlas med denna människa.. så bestämde den sig för att fungera...

och även idag så fungerar den ._.

snipp snapp slut

Nånna

8 kommentarer:

  1. du får vis bild på den sen. :P pöss donk

    SvaraRadera
  2. Nej INTE anonym, utan ANNELIE sa.. fan, glömde jag o läsa med? dumma mig. läste nu iaf.. shit, den sladden du hade då, så du slipper köpa ny? eller köpte du den först o sen funkade den gamla? haha.. jävla mög. pöss donken

    SvaraRadera
  3. ANNELIE sa.. japp, det blir han nog nu, haha. sladdar och annat lever ännu mer farligt nu. och vi! :P han tuggar ju gärna på min haka, så det blir inget mer med det längre, hhaha. annars kommer jag med bitmärken till folk, och då börjar de la undra... hhaa. pöss! donk

    SvaraRadera
  4. Oj då, det tänkte jag inte ens på.. Tur den är så liten så inte picsen syns. :) pöss!

    SvaraRadera
  5. ja minsann, jag gillade den. hähä.. så hiiimmlens myyyys. istället för bara hej hej, in med dig, tacktack. nu blir det mer : vääälkommmeeen! vad trevligt att just DU kommer hit.. :D osv. ja du fattar. :P

    SvaraRadera
  6. a, men det dåliga är att jag får skriva in den varenda gång jag ska skriva till dig.. ;) men men, det går rätt snabbt nuförtiden. TAAACK! du kan va sötelisöt. kolla de bilderna i förra inlägget med, där är man ganska stylish ;) pösss! donk

    SvaraRadera
  7. du får skostället! ;P när kommer du hit? :o du förreesten, ska vi ålka till smålänningens marknad istället för ullared? vill du deee? jag vill. men ba om du vill. ja jag vill. så kan du få skostället då med. pööss! ps. nu är jag jätte anonym, du vet iiinte vem jag är, och det kan du aaaaldrig lista ut. hahhahhahahahaahahaa.... ^^

    SvaraRadera