02 februari, 2010

4500 kr mindre på kontot



Jahapp.. idag har man inhandlat lite saker.
1 par converse skor i skinn
1 par jesus sandaler
1 Nintendo Wii inkl. Remote, Nunchuk + wii sports
1 Super Mario Bros Wii
1 remote (extra)
1 Nunchuk (extra)
+ att jag lånade ut 700 kr åt syrran för hon ville ha ett par skor..

det sved i mina fingrar när jag lämnade fram mitt kontokort ^^
jaja men skorna behövdes och jag har trånat länge efter ett Wii, men varit för snål..
så nu hittade jag ett Wii med remote, nunchuk och spel i paketpris för 1999kr på cdon.com.. vilket jag anser är billigt om man jämför med Lekiabutiken här i ljungby, som reade ut ett wii med ett spel för 3559:-

Så jag är faktiskt väldigt nöjd.



hmm.. efter det hämtade jag jenny på busstationen efter att ha suttit fast i jävla bilkö.. BILKÖ!!! i LJUNGBY!! helvete var jag svor, ena kärringen stod fan 3 min och släppte förbi en jävla massa bilar när hon fan hade hunnit både köra fram och backa tillbaks igen.. såna borde inte få köra i stan vid 4. Efter att jag hämtade jenny så åkte vi och hämtade pappa på garaget. sen åkte vi hem. Skrev eb inköpslista och sen drog jag och jenny ner och shoppade xDuhm.. idag har jag, förutom shopping på maxi, skorolf och cdon.com, faktiskt jobbat på björkstigensförskola från 9.oo - 16.oo skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitsegt ._.'

imon blir det till att färga håret, bli inte uppspelt, ska bara färga utväxten :P

nej nu ska jag titta vidare på Bygglov, sen väntar House :)


Nånna

4 kommentarer:

  1. inte roosa håre? oh fyfasen vad billigt. jag vill cokså ha wiii... men de blir för mkt på en o samma gång.. :/ humm. pöss

    SvaraRadera
  2. åååwh.. vad spelade du? ska du ha ett fitness grejs till också? det verkar räött roligt faktiskt. öva upp kondisen... men du gör väl sånt utomhus, förstås. du som skulle gå ist för cykla o allt. ;) pöss

    SvaraRadera
  3. äre bara jag som skriver här elle va äre frågan om..?
    hum
    jaja iallafall, oki, ja det är inge billigt med tv spelstillbehör, inte.
    nu sover vince igen, efter mycket om o men. han gillar inte att ligga på rygg så dedär börjar bli svårt. man ser att han är skittrött o när man lägger han i sin säng så ställer han sig upp å bara gnäller. men nu la han sig nog ner på nåt håll o slocknade. ;) slkönt.. tänkte fixa med lägenheten, men givetvis fastnade jag här. hade 14 nya uppdat vänner på bdb, o det tog ju sin lilla tid. somnade ju igår så blev inge mkt dator då, haha.. :P pöss

    SvaraRadera
  4. när han är förbannad funkar inte ens det, då springer han iväg å skriker överallt ändå, o pillar på grejer. haha :P men men. pöss donk

    SvaraRadera