31 oktober, 2009

Hard work work on saturday-evening..


Idag är det jobb som gäller.

Det lär ju bli en massa körningar, det är ju Halloween fest på stan.

Jag orkar verkligen inte med en stressig kväll. Jag är trött och sliten.

Igår var det hårt. Var ute och festade med min syster, hennes pv wille, willes syster och hennes pv. Det var helt OK, tills subban heller sin drink över mig, utan någon som helst anledning. Inte gjort henne ett skit. T.o.m min syster reagerade starkt på det. Och frågade henne vf, då svarar fittan bara "för att jag kan". Hatar såna jävla fjortisar.


Iaf, idag blir det till att jobba, medans alla ens vänner festar.

Skitkul !


På måndag ska jag ringa Soc och fixa ekonomiskt stöd, för min lägenhet. Åååh jag hoppas att jag verkligen får den. Vill verkligen ha den, den är verkligen jättefin. Det är en 2:a! Suuuper fin :)


"och så var det de här med att höra av sig" Folk är fullkomligen VÄRDELÖSA på att höra av sig. Jag hatar när en skriver till dom och dom inte svarar. Jag hatar att det alltid är JAG som ska höra av mig till dom. Så jävla irriterande. Hur svårt kan det vara liksom att få upp mobiljäveln ur fickan. knappra in orden "Hej :) Vad dör du?" Det tar ju liksom inte mer än 20 sek. Hatar sånt, fullkomligen hatar sånt!


That's all folks!


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar