12 oktober, 2009

Aloha..


Idag har varit en riktig slappedag..
gått runt i min pyjamas sen jag vaknade och det var runt 2 tiden :P
jag har tittat på film, rensat mössens bur och bara tagit det lugnt.
Igår var jag på puben med Karlsson, boing och stefan.. Det var hur trevligt som helst.. men det var ngt som gick snett och sen blev alla sura.. så typiskt.. jag vänder bort ryggen i 5 min sen rasar allt ihop.
Aja..
Vart ute hos åsa med, innan puben, vi åt tacos, gosade med hundvalpen, gosade med eddie, pratade och hade det allmänt trevligt.
Imon blir det att bara ta det lugnt, har åkt på en grov förkylning.. inte alls kul.

Nu ska jag glutta litt på tv å prata av mig lite med annäälii :D

ciao!

1 kommentar:

  1. från donken

    wihoo :P
    inte förkylningen och inte pubgrejen, men o prata av sig med mig. :P

    idag ska jag ner på stan o formulär'a.
    jag hoppas du blir jättefrisk snart, ÄT VITLÖK! pöss å kram på dig.

    annelie

    SvaraRadera