14 oktober, 2009

JOBB

blev inringd idag igen :D var på vita villan igår och idag :)
gick upp 8.05.. snoozade i 5 min ^^ gyyyytt.. sen steg jag upp. Sminkade mig, åt lite frukost, ringde far och sa att jag skulle jobba idag igen sen klädde jag på mig och stack dit. Började vid 9.00
Var där till 13.00.
Kom hem, rensade garderoben, hittade såna där bokstäver som man stryker fast på kläderna.. sen när jag hade rensat så satte jag såna bokstäver på mina byxor :D såååååå tjuuuusitt :D Värmde gårdagens resten från suriyothai :P sååå gott.. Nr9!!! med biff ^^
Startade en maskin tvätt och gick ut på rummet. Tittade lite på tv, satt vid datorn.

Powernapade ltie mer och vaknade vid 4. Gick in tömde maskinen och nu sitter jag här :P

orkar inte skriva mer.

ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar