28 oktober, 2009

Trött..

Jag är verkligen såå trött. Jag är trött på allt och alla.
Trött på att folk lovar och bryter, lovar och bryter hela jävla tiden.
Trött på folks skitsnack, trött på folks tjat och gnat, trött på att bli tillsagd av andra vad jag ska göra och inte göra, trött på folks kommentarer, trött på folks attetyder, trött på folks beteende.

För dig som inte har fattat vad jag har sagt så kommer här en sammanfattning: JAG ÄR TRÖTT!
Inte fysiskt utan psykiskt. Jag vill bara ha kul, kunna lita på folk och deras ord. Sluta bli dumförklarad eller få skit för vad andra har gjort.

På fredag ska jag ut till Åsa, vilket kommer bli skitkul, DÄR finns trevligt folk, som inte snackar skit, som ställer upp för en, som håller vad de lovar och som lyssnar på en.

Ibland vill jag bara försvinna ifrån Ljungby, försvinna ifrån alla som kallar sig för ens vänner, försvinna ifrån allt skitsnack och störda människor.

Jag vill ha en riktigt lång semster, bort från mitt liv, bort från allt, bort från min vardag.


Jag har fått en ny familjemedlem osså, han heter Börje och är en JÄTTEsöt guldfisk. :)
Han gör min vardag, i sin stora glasburk med blå stenar på bottnen och den fina sjöstjärnan.
Just nu simmar han runt med en JÄTTELÅÅÅÅÅNG bajskorv i röva. ^^
Han är söt, min Börje. Sen om han är en han det vet jag inte. Men säger jag att han är en han så är han det ^^ haha lite rörigt. Kritan mår oxå bra.. och hon är JÄTTELÅÅÅÅNG hon :D Ligger och sover för tillfället, matade henne igår. Det var smaskens.

Fick värsta gulliga mailet av mitt ex idag. Tkr det var snällt.. Men vad som står där tänker jag INTE säga ^^ Men väldigt snällt var det :)

Nu ska jag ta och titta på en film, vilken det blir det får jag se.

Ciao!

2 kommentarer:

  1. Vet hur det är... Kanske inte hjälper så mycket, men ändå. Det var faktiskt jävligt skönt att bara ta en break från Ljungbyfolket... :P
    Man märker ju vilka som fortfarande hör av sig, och som svarar när man själv hör av sig, och det känns ganska tragiskt att det tydligen bara var så ytligt, vänskapen med vissa människor. Sånt är livet-man byter umgänge ganska ofta, och trivs man inte då heller får man ju byta igen. Lite så är det. till just "folk" har jag fan en hat/älsk-relation. Tycker verkligen om att träffa nya människor, men jag hatar folk överallt. Tja, det är motsägelsefullt och idiotiskt men må så vara.
    Kul att du fick gulligullmail! ;P Och hoppas att du är frisk igen. Pöss på dig Nonna. //Annelie

    SvaraRadera
  2. PRECIS så är det.. nu när jag slutade skolan så slutade dom att prata med mig.. även de som fortfarande går kvar.. man vet vart man har dom iaf. synd att det ska vara så.. Vi är nog väldigt lika du och ja annäääliii :D

    jo jag är frisk igen :D Pöss på dig annäälii :D

    SvaraRadera