26 oktober, 2009

Like a some booooodeee

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva..
Har inte skrivit på länge.

Umm..

Mja singellivet är väl helt OK. Fast det är tråkigt när man inte har någon att mysa med om kvällarna. Allt är väldigt tråkigt, kallt och dystert.

Ljungby bostäder ringde mig för någon dag sen, dom hade en lägenhet som jag kunde få titta på. En 2:a, så jag har pratat med dom som bor där och jag ska dit på onsdag. Ska bli mkt kul.
Hoppas verkligen att allt löser sig och att jag få lägenheten.

Ibland känns det som om jag har taldyslexi, jag kastar omkring ord och bokstäver, kan vara väldigt jobbigt för det slutar med att jag stammar.

Jag är bara så trött, riktigt trött. Jag känner mig sliten. Vill bara ta en jättelång semester ifrån allt. Like a some booooodeee..

Hade feber.. torsdags, fredags och lördags, är fortfarande trött sen dess.
Nej nu ska jag titta på en tv-serie från USA, 2 killar som är med i den och killarna är = HOTTIES!! ::D

http://novelasymas.com/wp-content/uploads/2009/08/vampire-diaries2.jpg

ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar