02 oktober, 2009

Suriyothaimat + katt

jaha.. nu sitter jag här med mina pekingpinnar och äter gårdagens rester från suriyothai, mkt gott :D.
sitter även och funderar på om man ska göra sig av med katten helt. Ingen som vill ta hand om henne, vad jag vet. Mja, så det blir väl till att man får "köra med henne till en bondgård" om ni förstår vad jag menar.

Ryggskott fick jag igår med, bara för att jag skulle vara snäll och klippa gräset.. så jag gick där och haltade med gräsklipparen igång. SÅ jävla ont det göööör! Men idag är det bättre, har bara lite ont :P

Jaja. Inatt drömde jag världens mest konstiga dröm, jag berättade den för annelie och just nu så sitter hon och skriver om den i sin blogg, hon ville även tyda den så då får hon göra det :) Hennes blogg är www.Donkens.blogg.se :)

Nej nu ska jag nog kolla på en film.. Junior heter den :) hahahah arnold Schwatzerneger (stavning?) är gravid :D:D:D

Ciao!

1 kommentar:

  1. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO inte "köra te bonngård".. !!! :( :( fixa lägenhet o flytta med henne istället... tackars kisseliten. :(

    SvaraRadera