03 oktober, 2010

humm humm..

There's a possibility that I am broken..
but who cares? jag har en silvertejpad mobil :D
kul? not at all..
Vf? ngn ungjävel snodde min batterilucka.. What the FUCK ska dom med en batterilucka till???!!!??
liksom "ÅH en mobil, lets take da fuuuucking batterilucka!!!"
mm det smakar grrrrrreat... NOT!
grrr förbannad och irriterad.. så nu har jag beställt en ny.. men det som var lite mer irriterande var att den fanns inte i min färg (brons) i sverige för en rimlig peng.. nejda den var bara tvungen att finns på andra sidan jordklotet och kosta 222kr plus frakt och hela tjosan så allt som allt så skulle den kosta typ 300.. nejtack jag tar en svart ja... sååå nu kommer jag att ha en bronsfärgad mobil med svart baksida YIPPIE!

hmmpff..

sås och potatis..
vad hade jag mer att berätta?
öm.. jo jag ska till lalandia på tisdag.. stannar till fredag...
Öm... jag ska på arbetsintervju v.41 mhm mhm..
öm.. jag har gått ner 6.3 kg ;D;D;D på typ 3 veckor ^^
Öm... och jag har hittat veckans låt :D




(och nej hon sjunger inte "There's a possum in the tea" hon sjunger "there's a possibility")

mja det var nog allt....


Over & Out, Jonna

1 kommentar:

  1. hahhaha! possum in da tea. ;O hahahha!!
    denna har jag nog inte hört, får klicka på den o lyssna tror jag allt. :P
    fan va mycke du skrivit som jag missat, när hände detta!! :P
    pöss

    SvaraRadera