11 oktober, 2010

fyyyyy fiiisen så koullt

ja kallt var det ikv när jag skulle köra iväg med min pärla.. fick till och med stanna för att skrapa rutorna.. det är en skam att inte hösten kunne fått vara lite längre.. den som är så fin :)

Hösten å våren är nog min apselutaste faverit på hele åre'.
Löva som blidde gule å röe å sen falle te marka.

hihi!
nej.

om man skulle ta och göra lite nytta... faaaast det ärla nog försent för det... he he.
nej.

imon ska jag nog kunna hitta på ngt sköj.
Kanske träffa ngn gammal ärkemara på stan, vad vet jag vad vet jag.
Ska handla mat imon på siiity grååååss.
usch nånna nanig.. nånna tossig.

Seee mig fö hääää ääää jaaaa... låt mig fåååå kååmmaaaaa nääääraaa..

Småländska in my hjärta.


nej nu vill ja icke mera..

Over & Out, Jonna

1 kommentar:

  1. du har blitt utmanad i min blååååg nånna :P
    blevde de nå sitty gråss elle?

    SvaraRadera