14 oktober, 2010

pissed pissed pissed

Hela dagen har bara varit ett jävla fiasko, morgonen började faktiskt bra var på anställningsintervju, gick väldans bra. Men sen gick det bara utför, irritationen kom smygande och jag vill bara ge utlopp för allting, vill skälla, skrika, klaga och vinna ett slagsmål. Tror att min lilla låda med undanstoppade känslor är lite väldigt mkt överfull idag och gör man minsta lilla fel så brister allting.
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Jääääävla FITTDAG!!!!!!!!

Aja, blev utmanad av annelie och här kommer det.. plus att jag utmanar alla som vill...


Jag har blivit utmanad av Annelie
4 tv program:
-Unga mödrar
-Kungarna av Tylösand
-Vampire diaries
-Ullared

4 saker jag gjort idag:
-Vart på anställningsintervju
-Vart i Växjö
-Vart hos farmor o farfar
-Vart hos systra mi.

4 saker som jag längtar efter:
-Att åka till Ullared
-Nästa Twilight film
-Nästa Harry Potter film
-Framtiden


4 saker på önskelistan:
-Star Wars filmerna
-Heltidsjobb
-Egen lägenhet
-En lägre vikt på Miss Andersson


4 saker som jag avskyr:
-Trånga utrymmen
-Folk som ljuger
-Folksamlingar, får ingen LUFT!
-otrohet

4 saker jag tycker om att göra:
-Måla tavlor
-Titta på film
-Mysa
-Gå på bio


4 saker jag ätit idag:
-Drick Youghurt
-Mackor
-Äpple
-Ilonas mat (Ilonas gatukök, min fasters *stolt*)

Over & Out, Jonna

1 kommentar: