08 oktober, 2010

nånna borta...

jag har då varit iväg ett tag..
var på lalandia i 4 dagar, ligger i DK för er som inte visste det.
det är ett badställe, sjukt roligt. elr mja det är så mkt mer än ett badställe, där finns restuaranger, monky tonky land som är som busfabriken typ, där finns bowlinghallar, barndisco, spelställen, shoppingbutiker.. massvis. Och dit bjöd min mor mig. Så det var jag, mor, peter, meja och melvin. Sen var ddet även min mooster och hennes familj. Hade super roligt och jag kom hem idag.

det hände btw en rätt rolig sak innan idag.
jag satt ute på rummet och pappa kommer in och ber mig komma in i huset.. så man frågar ju ren instinktivt "vad f*n har jag nu gjort??" så säger han att jag ska gå in på toa och öppna vänster badrumsskåp under handfatet.. och jag frågar igen "vad har jag nu gjort??" han säger bara "öppna" så jag öppnar och blir livrädd typ en liten mindre chock för vad som låg där inne ska verkligen INTE ligga där inne.. :P Det visade sig att min älskade darling KRITAN hade rymt och lagt sig inne i badrumsskåpet :P vi brukar ha toapapper där och pappa skulle in och kolla om det fanns ngt och då fick han en chock när han såg henne.. :P jäffla ormjävel som pappa sa xD
hahah fan va jag skrattade en bra stund efter det ^^
Det var dagens höjdpunkt :P

Det var bara detta jag ville...


Over & Out, Jonna.

1 kommentar:

  1. ojsan ja! men har du inte rummet inomhus? har du flyttat ut i garaget, eller vafasen... nåt jag antagligen missat här, tror jag allt. :P

    och hjälp, vad rädd jag hade blitt om de ligger en fecking sneeejk när jag ba ska ta dasspapper i skåpet! förstår att han blev lite paff, far din..
    hehe!

    pössen

    SvaraRadera