10 oktober, 2010

Svarte jack

igårkväll så jobbade jag vid blackjack bordet på köket, gick väldans bra tills en snubbe fuskade och jag slängde bort honom.. elr mja,, det tjusiga vakterna slängde bort honom ^^
extremt mkt folk på köket, jag och max (en som jobbar där) vi körde varannan kortlek typ, så vi inte somnade som han uttryckte sig ^^
snuten var inne på köket igår också, tsm med skatteverket. Dom gjorde en razzia och begärde drogtest av chefen, han var helt knäckt stakarn, han var givetvis inte drogad, han hade bara druckit lite. Vilket är helt klart att man gör nnär man är ute och festar. En jävligt snäll kille det. Tkr synd om honom, att bli anklagad för att ha tagit droger.

IAF, så var det bara detta jag ville berätta. Att jag jobbade igår och nästa helg blire RÖJJ!!

Over & Out, Jonna

1 kommentar: