13 september, 2010

fullspäckad dag..... nästan

idag har man varit på sjukhuset och röntgat axeln, har ju som sagt haft problem med den och nu tröttnade jag och sökte läkarvård. aja.. dom tog 2-3 bilder och det gick på mindre än 10 min. efter deet åkte jag hem och tittade lite på film. Sen blev det dags för träning.. ZUUUUUUMBA! fyfan va jobbigt det var denna gången.. när det var slut så var jag så trött att jag var ett håstrå ifrån från att svimma... ljuset dämpades och svarta prickar flimmrade förbi och ljudet blev dovt och mullrigt.. var precis som om ngn tryckt in öronproppar i öronen på mig. jisses så dåligt jag mådde efter det.. det var precis så att jag lyckades ta mig hem..

men men.. jag hade både ätit och druckit dåligt hela dagen.
men kul var det iaf..

nej nu orkar jag itne skriva mer

Over & Out Jonna

4 kommentarer:

  1. vad sa röntgen då? :o
    fyfasen men du drack väl efetr det..?

    SvaraRadera
  2. ringer de dig sen då eller har du fått en provsvar-tid då du ska dit igen? till vc?

    SvaraRadera
  3. exakt. eller flyttbilar. men de som kör här hemma, är vamnliga jävla idioter som ska genväga sig fram i livet. imorn jävlar...!

    SvaraRadera
  4. nu äre dags o skriva nytt inlägg igen tycker jag. du kan ju skriva vad du drömde. håhå jaja :D

    hahaha, ja jisses. lasses mamma har också en sån bil. men tror hennes är mer grå än gul. vår är ju pissegul. vafasen. haha

    SvaraRadera