15 september, 2010

dröm om inatt

annelie tkt att jag skulle skriva ett nytt inlägg.. om min dröm ^^
och ni som vill får gärna tyda den :P
det handlar om att jag står i badrummet.. vill bara göra en sak klar... fönstret i verkligheten är knottrigt och man kan inte se igenom :P och bbilen har jag sett på blocket..

iaf

Jag stod i badrummet hos pappa och lockade mitt hår, som var riktigt risigt och lockarna blev inge bra.. plötsligt hör jag ett motorljud och ett tutande från en bil och när jag tittar ut genom fönstret som nu är genomskinligt så har min tröja försvunit och så står det en bil precis utanför fönstret så jag rycker till mig en liten handduk för att skyla mig från beskådarna. Bilen är en blå saab cabbe och bakom ratten sitter min systers pojkvän wille, i passagerarsätet sitter annelie och hon har neongrönt hår och gör sin vanliga pose, räcker ut tungan och rock n roll tecknet. Där bak sitter willes mamma, bror och sen jenny. Annelie skriker "kommer du ella?" och Willes bror Rolle skriker "ooouuuuuh" bara för att jag inte har ngn tröja. Så jag skriker tillbaka "vänta lite". Under tiden som jag letar efter en tröja så ska wille backa (han har inte körkort i vanliga fall) ut från våran uppfart och våran granne har ett skyhögt staket så han är påväg att backa in i det. Då skriker alla på honom "stanna!!" och han är verkligen coollugn och säger "Jaaa jag ska bara räta upp bilen först"

Sen vaknar jag av att väckarklockan ringer kl.7:30 för jag ska till tandläkaren, jag hade inga hål :) men 350 kr fattigare blev jag. Sen åkte jag och pappa och tvättade min ANH. Hem och äta en sväng (orkade inte äta frukost innan tandläkaren) sen iväg till jobbcoachen och nu sitter jag här :P
Imon blir det att åka ut till farmor och lära mig laga kroppkakor.. ska bli mums :)

Nu har jag varit duktig och annelie måste vara nöjd ^^ så nu skriver jag inte mer :P

Over & Out, Jonna

5 kommentarer:

  1. ja nu vart du skitduktig. :P ska ge mig på att tyda den sen, men nu måste jag käka för vincent ska snart hämtas på dagis. :P ska leta upp en mössa till honom ockås, han får ju en ny på lördag men till dess ska han väl få ha nåt på huvet. :P
    pöss

    SvaraRadera
  2. de blev bandanas, iaf till lördag när han får sin nya mössa. :P

    SvaraRadera
  3. jag tror förresten att du kan tyda den lite själv, i och med att vad som sades i drömmen. det ska du ta åt dig av o fundera över. :P
    jaaa vissst var det tydliga bilder! de är lite suddiga efetrsom jag fotade dem med kamera utan blixt, men irl är korte skitfina. :D wiiih.

    SvaraRadera
  4. ah va bra ;P
    jag drömde också massa skumt i natt om bilen som körde av vägen, hus som brunnit ner, o de va i domaryd allt de.

    SvaraRadera
  5. vafan är det för böcker du läst! haha.. och ormar betyder tur osv..? dedär bluffböckerna tror jag inte ett öre på. :P

    bilen är ju en själöv o att köra av vägen är ju att man "loose track" itll sitt mål osv... och de va massa hejdå grejer i drömmen med, så nu blrhjar väl en ny fas i mitt liv. :P
    men lite rätt är det väl i det, är väl endel folk som man säger hejdå till som vänner. iom att de slutat höra av sig. tråkigt som fan,e mn så är det.

    SvaraRadera