13 september, 2010

annelie blev trött på mig ^^

hhahah annelies kommentar till mig nyss på msn :P
"i am trött on da växjö-vilja-åka till- inlägg. :P
skriv hur de går o sånt med din dealer utbildningen"

haha ^^
aja.. får väl gö som ho sajjä... annas bli de´ra smisk ^^
vart på utbildningen idag... segt som attan ^^
vi gick bara igenom det vanliga.. tränade mer på uppläggen och sånt.. på fredag o lördag så blir det att komma ut i verkligheten.. tyvärr obetalt eftersom detta ingår i utbildningen..
men men..

imon blir det att åka till röntgen med axlajäveln :P nu är jag trött på skiten.. synd att man inte kan byta ut den som man gör med bilars bromsar elr nåt sånt ^^ hade vart så jäkla enkelt då..

men jaja.. allt på mig är ju knäppt.. läkaren kom t.o.m fram till att jag var överböjlig så det är df som jag har så ont i alla mina leder. För att min muskulatur inte kan stödja mina senor, så dom hoppar ur led och får sig stötar och klämmer nerver när jag rör på mig..

surt sa räven och åt upp hönan..

nej nu vet jag inte mer vad jag ska skriva :P

nu måtte du vara nöjd annääääliiiiiii ;)

Over & Out Jonna

1 kommentar:

  1. jäppjäpp, men kommer nog be om ett nytt imorrn eller övermorrn igen. haha :P

    göttans med utbildningen där då ju. :P hur länge ska du jobba fre å lör? blir de på terraza då?
    pöss

    SvaraRadera