14 november, 2009

Nana nanana nanana nanananana

Hey boy, I’m not that kind of girl. You know I’m not that easy.
Hey boy, no way not in this world, I’m gonna fall for someone cheesy like yourself, date somebody else, cause I don’t need no wacko.
Hey boy, I’m not that kind of girl, you know I’m not that kind of girl!

SÅ jävla trött på allt. På killar, på kärleken, på jobbet, på ALLT!

Jag känner mig nästan utbränd.. folk stället för många krav på mig. Jonna gör de, jonna gör så, jonna fixa detta. LÄMNA MIG IFRED!!

Och så dessa JÄVLA kärleksbeskymmer, har jag en stämpel i pannan med texten "Hej gör mig kär och krossa mitt hjärta sen" ????
Jag borde ha en klisterlapp i panna istället "Fragile" så kanske folk fattar hur man ska behandla en person med känslor.


Igår slutade jag halv 5 oh var hemma 10 i 5 på morgonen.. jag är fortfarande riktigt trött... Villa bara lägga mig under bordet och sova.

vill inte mer..


Älska mig..


Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar