25 november, 2009

jobb jobb och åter jobb



idag har jag jobbat.. 10-18.. nu börjar jag verkligen att ogilla mitt jobb på lekia.. den d'r j'vla klagande fittan som går och flåsar mig i nacken som en astmasjuk bulldog... gillar't äntä!!!!

Träffade björne idag :) åt på donken, och gick på bio :) mysigt mysigt.. tittade på filmen "Så olika" den var väldans bra.. får 4 av 5 toasters ^^

Sen bar det av hemmåt.. satt och beklagade mig för pappa om mitt usla jobb sen hopppade jag in i duschen. Nu sitter jag här och har precis kollat in annäääliiis GRYMA tavlor :D:D:D

hennes blogg är www.donkenstavlor.blogg.se
värt att se säger jag bara :) Går att beställa och köpa hennes tavlor åsså.. Grymt stolt över henne och hennes tavlor kan jag ju bara säga.. plus att hon är verkligen en sån grym morsa så det är inte klokt.. att både hinna med bäbis och tavlor.. OJ! jag är stolt över dig Anääälliiii ^^ <3

detta är mina vantar som jag har gjort alldeles FÄLV!!

Ta-taaah!

1 kommentar:

  1. av DONKEN: auwh, jag rös :D så fiiiint!! <3 massa kärlek skickar jag i sajberrymden änna till dig. auwiii :) vem fan är den där som flåsar? ac? roos.. :P det går nog att lösa, bara du pratar med henne på rätt sätt. Nu har jag blekt håret klart, men de bev ingen jääätteskillnad. Syns lite, iaf :) Jag har ju fortfarande den föreställningen, efetr alla dessa år av blondering, att det ska bli blont direkt, knallljust på EN blekning. tssss, funkar inte såå.. :/ får köpa en till. och en till. Sen kanske. :) ska ju ändå "förstöra" det med den rosa, sen troligen, så... men det får bli den 21 december. :P då har jag nog tid. vince blir 7 mån då. :P pöss på dig, och tack för ett MYCKET vackert och värmande inlägg. :D annelie

    SvaraRadera