05 september, 2009

Annorlunda

Ingen gillar den som är annorlunda... jag är annorlunda.

Jahopp.. då jobbar man ikväll igen.
Hade velat göra någonting mkt roligare.
Igår (fredag) gjorde jag ingenting heller, pga av att en viss person förstörde min kväll.
Satt och väntade på att människan skulle höra av sig, hörde aldrig av sig, så jag ringde, då hade människan redan bestämt sig för att inte träffa mig utan vara med sina töntiga kompisar.
Och då var klockan 20.00 och dom hade planerat det redan vid 16.00 . Så min kväll var förstörd.

Kärleken går käpprätt åt helvete (igen).
Jag har redan börjat tröttna, vill han ha mig så får han fan lägga manken till.
Jag tänker då fan inte låta mig hunsas.
Han höt aldrig av sig, skiter fullständigt i mig, ljuger för mig, låter andra tjejer sova bredvid honom i hans säng. Jag börjar snart att hata honom. Allvarligt.

Jaja det finns SÅÅÅÅ mkt bättre killar.
Fast jag ska nog vara singel ett tag efter detta tror jag.
Just nu är jag ju tsm med honom, men bättrar han inte sig så finns det bara ett alternativ.

Nog om killproblem... Jag vill feeesta! med de bääästa!
Jag saknar alla vänner som man alltid träffade i skolan.
Jag söker jobb efter jobb efter jobb, men alltid en jävla massa avslag.
Det enda jag gör är att gå hemma och sticka, visst sticka är kul men det är ingen sysselsättning som en 19 åring ska ha, en 19 åring ska jobba. Sticka gör man när man är mamma-ledig, elr om man har semester elr när man är gammal. Inte som 19åring.

Nu orkar jag inte skriva mer.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar