30 september, 2011

hooohoooo?!

det var ett bra tag sen säkert ett halvår sen :P
hösten är här och det är min förkylning också..
Haft feber sen i söndags kväll. Inte ett dugg kul.
Så idag ska jag till farbror doktor som säkert säger att det inte är något fel med mig, ja ni vet hur det är.
Jag har 36.. 36,5 i kroppstemperatur i vanliga fall men läkarna tror ju inte på en. Så om jag har 37,8 så anser väl dom att jag är fullt frisk.. vilket jag egentligen inte är. Dom om någon borde inse att 37 grader inte är den vanliga kroppstemperaturen för alla människor här i världen. Så för någon dag sen när jag hade 38,2 så mådde jag verkligen inte bra. Huvudvärk och yrsel och helt borta.

Idag är det marknad. Kanske ska ta och smyga ner dit och köpa mig en påse karameller :) det kanske muntrar upp mig i min feberyra. Jag hoppas att jag är frisk imon för min lillasyster fyller 8 år idag (måste ringa henne sen) och imon har hon kalas. Hon har redan fått sin present av mig i augusti. Det var 2 st hamstrar men hon ska få ngt litet nu med det blir 2 paket gummiband i olika former, ena paketet har glitter i sig och det andra är självlysande.. hon tkr om sådana gummiband :) sen får hon en magic towel.. en sån som man lägger i blöt så blir den stor :P

Nähe nu ska jag byta om.. önska mig lycka till hos läkaren :)

Over & Out, Jonna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar