24 juli, 2010

BJD & Mr Darcy

Varför ska det vara så svårt att hitta den rätta?
Som stödjer en genom allt?
Som inte kan leva utan en?
Som älskar en?

När kommer "Mr.Right"?
Jag är bara 20 år, men är redan trött på singellivet...
20 år och har problem upp över öronen..


ANNELIE! vi måste prata. När du är hemma från the UK vill säga ^^
Jag är i desperat behov av ditt tycke och din expertis.

Har precis kollat på Bridget Jones Diary.. och jag har en mycket utmärkt fråga.. när kommer MIN Mr.Darcy? Visst det finns inte perfekta män, och detta är bara en film.. men jag vill fan ha en man som Mr.Darcy som tycker om mig "precis som jag är"!

Inte för att detta lär hända mig, någonsin, what so ever. Men drömma kan man ju göra.

Over & out, Jonna

1 kommentar:

  1. såg inte detta förrän nu! jag loggar in på msn o ser om du är där.. messa vågar jag inte, du kanske sover nu.
    imorron åker vi till öland, fastän jag är snorig och sjuk.
    skriv sms så fort du ser detta iaf. pöss!

    SvaraRadera