22 augusti, 2009

One little piggy..

Nu var det ett tag sen jag skrev.
Kärleken håller sig fortfarande.. den 18 / 8 firade vi en månad tillsammans, med god mat och filmer :)
mycket mysigt :)

Just nu så gör jag itne så mycket, jobbar på taxi. Faktiskt riktigt skönt, för det ringer knappt några alls. Dessa kvällarna gillar jag extra mycket :)
Fast jag hade hellre spännderat dem med jimmy :) <3

jag är rätt nöjd med mitt liv än så länge.
Fast jag saknar många av mina vänner, speciellt en person, som nog är jävligt sur på mig. Visst jag kan förstå honom. Jag var inte precis snäll. Jennie vet nog vad jag pratar om ^^
Vi var inte speciellt snälla ^^ Inget jag är stolt över, men han får faktiskt skylla sig själv, man går inte runt och säger sånt som han sa, man gör inte det. Då får man ju ta skitsnacket. men men.

jag saknar faktiskt de roliga studnerna med honom, för vi kunde verkligen ha roligt tsm. Men men, man förlorar och finner vänner hela tiden.

Mina möss fick sin tredje kull, alla utom en klarade sig vad jag vet. Så jag är mkt glad. Nu är dom ungefär 2 månader gamla.. elr kanske 1 månad.. kommer inte riktigt ihåg :P Snart är dom tillräkligt stora för att antingen säljas elr bli mat åt min orm.

Gaaaah!!! vad jag saknar alla från skolan... speciellt cafeteria-stunder :)
Fan va roligt man kunde ha :)
Och jag saknar JENNIE! måste dit på måndag och hälsa på lite :D hade varit skitkul :D

Snart åker man kanske utomlands som au-pair. i 6 månader. kan bli spännande :)
Har sökt massa tjänster som au-pair :)
Det är en bra merit. Att man har varit au-pair..

nog snackat om det. Iförrgår var det torsdag och då övningskörde jag med Ingo och det gick verkligen superbra :) Fick en massa beröm och sånt. Han känner min pappa med så han brukar driva lite om honom. Så frågade han mig om jag hade kört med min pappa sen sist jag övningskörde med Ingo, och det hade jag itne, då sa han "Det var kanske därför det gick så bra ;) " haha det tyckte jag var rätt kul :P Och så fick jag lektionen 20 kr billigare, bara för att jag var så duktig denna gången :D Så jag var glad resten av dagen :D och är fortfarande lite småglad :P
Tyckte det var kul att få beröm :D

Nej nu orkar jag inte skriva mer.

/pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar