26 mars, 2009

Vanlig dag

Idag hade man sovmorgon, mkt skönt må jag säga, men blev förbannad när jag vaknade innan klockan ringde. Men men, så fick jag skjuts till skolan med av Nisse :D sen hade man prov i teckenspråk gick mkt bra tkr jag då.. sen vad resultatet visar är en helt annan sak.13.45 var jag på besök hos kära tandis, bara en vanlig rutinkontroll, inga hål i tänderna :D sen till skolan igen för att vara med på varmkök.

Åkte ut till Lagan med idag, myste en liten stund med Stefan :) Sen runt 6 tiden så skjutsade han hem mig. och nu sitter jag här och skriver lite.

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimon är det freeeeeeeeeeeeeeeeedag :D:D:D:D:D:D:D och det är marknad och massa mys :D ska sova hos stefan hela helgen.. på lördag är det joddla med siv :D kul kul :D sen på söndag är det bara slappis :D

det var nog allt tror jag.. maah..
/ jonna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar