22 mars, 2009

Finally !

Hahah jag har äntligen lyckats ta mig i kragen och skaffat en blogg :P

Inte för att jag vet vad jag ska skriva då men aja :P
Just nu jobbar jag och det är drygt som fasen.. inte mkt att göra och det ringer inte så värst mkt. Men det är rätt skönt det med, jag har nog sörplat i mig snart 4 energidrickor (redbull wannabe) och jag är fortfarande trött.. helt sanslöst. Men men, jag vill bara hem och sova.
Både jag och pappa jobbar idag.. han sitter och spelar Harpan på ena datorn och jag sitter och skriver blogg.. vilket jobb vi har ^^ nu sitter han och släpper sig där inne.. jag är glad som sitter i ett annat rum.
Imon blir en slappardag.. sova till 1-2 på eftermiddagen skönt som fan, sen bara gå runt i mjukiskläder heeeela dagen lång. Sitta lite vid datorn och titta lite på tv. Skönt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar