11 juli, 2009

J o n n x

jonnxie jobbar och står i.
Sitter på taxi nu, finns inte så mkt att göra för tillfället.
Pratar med lite folk på msn.

Stötte precis i ett bord och mitt ben började blöda.. så nu har jag en überfin blodfläck på mina nya byxor :/ mkt fint... NOT!

Här är tomt och ensamt... vill ha sällskap..
Jag saknar massa folk just nu. Som jag inte har träffat på hela sommaren känns det som..

Sitter och lyssnar lite på dead by april - losing you UTAN att börja gråta :D Det är fan ett steg frammåt, blir inte ens ledsen längre av att lyssna på den ^^
Är fan glad igen :) Tack vare mina älskade vänner. Speciellt Emelie.. Jag älskar dig gumman <3 Du finns alltid där för mig :) Du är det bästa som finns ^^

Nu ska jag fortsätta att arbeta ^^ (titta på tv)

Pusshej jonnx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar